Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 166 2.4 JTD 110 kw

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo 166 2.4 JTD 110 kw

    Добър Ден,Колеги! От няколко дена съм горд собственик на Алфа Ромео 166 150 коня 110kw.И имам няколко въпроси.1 Забелязах че най отпред на кулера от лявата страна се е насъбрало масло как може да се почисти? и според вас от къде се е появило.2 Скоростите трудно влизат това нормално ли е ? 3 След като минах преглед тези от прегледа ми казаха че около турбото и скоростната кутия ми е омаслено ?

  • #2
    щом около турбото е омаслено трябва да го прегледаш може да е тръгнало и да имаш голям проблем. предполагам, че омасляването при кулера е следствие на маслото при турбината. Една турбина читава е около 2000лв, а ремонт на такава (ако е възможен) е около 600лв. Във раздел купува продава може да намериш и по тънко читава турбина, но обърни сериозно внимание на това.
    За скоростите, трябва да влизат леко и незабележимо. Предполагам че ако е наред самата кутия може да има усукване от упуснал тампон. Може да е помпа на съединителя и да не отделя достатъчно (тогава се чува едно виене на зъбците) и най лесното за преглед е да няма масло в нея (има щека макар и завряна на мама си). Не съм специалист но по описанието това ми идва на ум , има колеги които са на ТИ с материята, дано те отговорят по изчерпателно.
    sigpic
    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

    Comment


    • #3
      Добър ден колата пропушва черен гъст дим след като е натисна и се включи турбото, а за съединителя се чува един много лек шум и след като натисна съединителя шума изчезва. Днеска като свалих пластмасата на двигателя и видях че тече масло от гарнитурата но се съмнявам че от там може да се омасли турбината ?

      Comment


      • #4
        щом пуши черен дим значи е турбината. иди да я прегледат при специалист. Доколкото знам тези турбини са с променлива геометрия и ако не работи нещо по нея започва да пренадува налягане и хвърля масло. Другия вариант е да е тръгнала да си отива и скоро да почнеш да търсиш турбина. Тогава цялото масло отива в кулера и на земята.
        Едва ли от капака ще хвърля толкова масло - освен ако не тече през него. Но тогава ще сипваш масло на поразия. Тези двигатели ако всичко е наред не пипат масло. Аз карах 5години без почти никакви проблеми и пролетта отиде двигателя. Сега съм с друг двигател и се надявам поне минимум 5-6 години да нямам проблеми. Има едно съединение между двигателя и турбината (тръбичка) която се уплътнява със дифтунги , да не тече масло - от там се смазва турбината. Ако е упуснала някоя дифтунга може да пропуска масло и тогава от перката и скоростта то се наслоява по кулера и двигателя
        За звука от съединителя - може да е за смяна , може да е за долна помпа (на педала). Така няма как да те упътя. Отиди при специалист на алфи, или се обърни към някой от форумните специалисти със сервизи. Ще ги намериш в раздел купува продава.
        sigpic
        Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
        АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
        АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

        Comment

        Working...
        X